Tappade en knapp fann en kyss

Minns när jag gick ner på ica, skulle knäppa min jacka och blev påmind om att jag tappade en knapp på hellströmkonserten som jag var på helgen efter att jag kommit ner hit - dock fann jag en rolig kille som jag träffade några ggr innan han lämnade landet, spontant och precis vad jag behövde. Jag tappade mina svarta spetshandskar på en fest - fann en ny bekantskap som hade dom inneboende hos sig ett tag och senare visade sig vara en person som gjorde intryck på mig. Jag vill helst inte bli av med något som är värdefullt för mig men en knapp då och då kan jag bjuda på för att lära känna nya människor.

Jag är sugen på något riktigt spontant, ett äventyr, vill ut och dansa mig svettig, men Emelie som jag skulle ut med blev inringd på jobb. Så vad händer då? Jag har blivit bjuden till Uppsala men gillar inte att färdas. Mina sambos ska på mustasch ikväll, följa dom på rockklubb efteråt? Det vore iof något nytt. Gå på bio med B som precis ringde?
Skulle t o m kunna gå på blinddate med den 30 åriga arbetskamraten till M som hon vill para ihop med mig med, bara för att göra något nytt! Men dont worry, det kommer jag inte att göra, antagligen...

Kan bara upplysa om att jag hatar att vänta. Vänta, vänta på vad? Lite action pleeease.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback