I love summer

Jag antar att jag borde skämmas för dig bloggen, jag umgås knappt med dig längre. Förlåt mig!
Jag har avskärmat mig på ett ställe där det varken finns dator eller mobiltäckning, helt underbart. Det enda man behöver är ju bra sällskap så är allt tipp topp med att leva så. Helt klart några ggr per år iaf. Nu har jag bara hämtat lite saker så bär det av igen.

Sthlmsemestern var kanon och jag hann träffa lite vänner, vara med familj och kärlek. Ösund-minitrippen liksaså, alltid kul att träffa gamla goda vänner.
Tråkigt att jag aldrig tog mig till vännerna i Båstad, vi får ta och ses snart.

Semester är ju helt, helt underbart. Jag är nog en sådan person som passar till att ha semster flera månader i rad, jag blir då inte rastlös, finns ju hur mkt saker som helst man kan göra. Mellan mina semestertimmar gör jag också viktiga saker som förhoppningsvis visar sig i september!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback