Årsresumé

Januari -
Åkte ner till sthlm innan nyår för att kolla på en lägenhet och gå på en arbetsintervjuv. Fick båda. Flyttade till en lägenhet på söder. Började jobba med att ta hand om en liten söt tjej. Var en del utgångar med mina underbara vänner.



Var i valet och kvalet angående kärleken.


Februari - Började på SATS. Myste en massa. Blev mer eller mindre kär...

Och började jobba hos världens sötaste 6 månadersbäbis som kom att bli min favoritbäbis genom tiderna.

Mars - Min födelsedag. Tränade, utgångar och i slutet åkte vi till Norge och var barnansvarig på ett hotell.

Ramlade nerför en trappa...



April - J sa dom magiska orden. Kom hem från jobbet i Norge och fick reda på att jag måste flytta ut i maj.  Jobbade mycket. Visste inte vart jag skulle ta vägen efter sommaren.. Usa, Norge eller stanna i Sthlm?

Maj - Åkte till min kära Jossan och laddade batterierna. Fick träffa min älskade Sofi och Em också.




Juni - Flyttade in till Emelie och där trivdes jag riktigt bra. Var väldigt glad och nöjd med sommarens intåg och jobbade på fram till midsommar. Tog farväl av det härligaste jobbet jag haft och sedan drog vi hemåt och hade semester. Var dock tråkigt att lämna vännerna i sthlm men hade en sista mysig dag med Pablo och Em då vi satt på en filt och åt sushi och skrattandes åt glass.


Juli - Sol, bad och kärlek. Ingredienser en sommar bör ha. Vid midsommar badade vi i pool i Härjedalen, bad på Lidingö, sola på klippor, grönan, badpärlor, minigolf, restaurangbesök och hade det allmänt super.




Augusti - Uggfest. Började med körkortet - teori, körlektioner, halkbana... Åkte ned till sthlm på snabbvisit. Fick därmed chansen att njuta nån dag med mina kära vänner och min fina kille. Klippte gräset för första gången i mitt liv. Var en dyr månad.

September - Klarade teoriprovet och uppkörningen och hade ÄNTLIGEN KÖRKORT! Packade inför Dubai. Bokade hotell för mig och älsklingen och njöt några dar tillsammans. Lämnade alla jag älskar och satte mig på ett flyg för att se vad världen hade i beredskap för mig.



Oktober - Njöt av värme, hav, strand och shopping. Lärde känna en och annan ny människa.



November - Längtade hem till bristningsgränsen, tänkte packa och dra men stannade av någon anledning kvar. J kom på besök och vi hade det helt underbart.




December - I början på månaden åkte J hem och jag var återigen ledsen men hade ändå fått ny energi. Åkte sedan till Zermatt, Schweiz och blev lyrisk över snön och det kändes som att jag hade kommit hem. Åt och drack gott, blev en hel del restaurangbesök och nya rätter i mitt matförråd i magen.


Kommentarer
Postat av: Emelie

vad händer i januari då? kommer du hem då ;)

Postat av: Pia

2010-12-30 @ 21:15:43
Postat av: Pia

Hej! Hoppas du har det bra, som du vet har vi ju supervinter med mycket snö! jakob har just ätit dagenföre nyårsmiddag med hasselbackspotatis, oxfilé och rödvinssås. vi firar idag eftersom Pierre jobbar på nyårsdagen. Jag har just tränat på mitt jobbgym för för första gången, du vet ett nytt nyårslöfte är på G!

Hoppas att du har det bra, jag längtar faktiskt lite efter dej! Stor kram Pia

2010-12-30 @ 21:24:12
Postat av: Anonym

Du är underbar och det är inte konstigt att jag älskar dig. Hoppas du är lika nöjd med året som jag är. kyss kyss vackraste Din J

2010-12-31 @ 01:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback