Blodsrött

Jag börjar bli lite trött på att vara "själv". Ja alltså utan dom jag älskar. Tänka sig, det räcker visst med några månader sen saknar man alla nära och kära som en galning som vill klättra på väggarna och skrika rakt ut.

Imorgonbitti åker jag kl 5.15 och sedan förväntar jag mig att se snö. Jag har precis fått en manikyr, blodsrött med glitter i. Juligt... Kanske det närmaste jag kommit jul så här länge. Förutom att jag klickade igång Fairytale of new york och all i want for christmas idag samtidigt som jag proppade i mig choklad som man kan hänga i granen. Ja, vilken gran?

Var är festen? Shit vilken dunka dunka det är här utanför... Nu måste jag försöka sova sen ta mig i kragen och vara stark imorgon. Vi har nämligen ca 110 kg packning med oss. Om vi ska flytta? - Nääe, vi ska vara borta sisodär 15 dar.

Älskar er där hemma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback