Victorias secret

Igår kollade vi på öppningen av Victorias secret, det var en liten butik men med goda snittar och juice ;) Hittade en parfym jag gillar men ska kolla om den har bättre pris (om den finns :/) på flygplatsen. Fanns inga bh:ar vad jag såg. Bara trosor, parfym och skönhetsprodukter...

Min shoppingnerv slog iaf till och jag handlade rätt mkt. T ex en pälsmössa eftersom jag inte tänkte på att ta med min som jag fick av Pablo förra året :( Jaja, jag visar nog dom senare.

Nu måste jag göra mig i ordning efter min dusch, ja, jag gymmade faktiskt idag!

Kommentarer
Postat av: J

Sitter här i min soffa helt för mig själv och fryser. Tänk om du vore här och vi kunnat värma varandra under en mysig filt och kollat på någon härlig film. :( saknar dig galet mycket.



Kyss / j

2010-12-12 @ 19:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback