Lårhöga stövlar med snörning.

Imorse tog jag ett tidigare tåg pga av kylan som slagit till och brukar göra kollektivtrafiken här försenad. Mycket riktigt, det var den. Kom iaf i tid till jobbet. Till världens sötaste jobb. Var bara där i två timmar idag och sedan kollade jag in rean men det enda jag egentligen ville var att krypa upp i soffan med en stor filt, bra sällskap och varm oboy med rostade mackor med marmelad och ost. Det är något av det godaste jag vet, om ni nu någongång skulle vilja överraska!

Hittade riktigt snygga lårhöga stövlar, enligt mig är det snyggt bara man har det till rätta kläderna så det blir lite klass på det hela, men jag fick rådet att inte köpa dom av 2 pers som jag panikringde, så jag lämnade dom där i affären, dom ropar efter mig lite nu känner jag..

Kommentarer
Postat av: Peter Pan

Lårhöga snygga stövlar, med snörning dessutom (!), är ursexigt!! Klart dom passar bra i precis rätt sammanhang. Klart man måste ha rätt kläder till, men Gud så sexigt det blir när man har det!



Klart du ska köpa dom!! Klart du ska lyssna på hur dom ropar på dig. ;-)



Skynda dig tillbaka dit!

2010-01-06 @ 09:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback