Min älskling

Ja, självklart är det dags för en uppdatering. Den gode allra först, så kan ni klicka igång denna medan ni läser vidare...
-Är du också själv? Var är du ikväll?

Ett sorgligt farväl igår, men inte för alltid får vi hoppas! Sedan kom Pablo och vi spelade guitar hero, I kicked his ass. Han borrade upp min gardinstång så nu har jag gardiner och vi skruvade upp min spegel, hemtrevligt!

Sedan kom en goding, med krukväxten nedan och lagade dessutom mat till mig. En riktigt bra dag igår med härliga små och stora människor!

Jag längtar till senvåren, drömde min bort i klädbutikerna idag och såg de skira, tunna tygerna med romantiska kvinnliga former. Kläder som knappt känns mot kroppen, som en lätt bris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback