sista dagen av 2009...


I stället för att sitta hemma i lägenheten själv på nyår, eftersom jag inte var uppe i norrland som tänkt, så blev jag medbjuden på en middag. Blev presenterad för en massa nya människor och sedan slog vi oss ned vid bord. 3-rätters och snappsvisor. Väldigt duktiga kockar och alla var väldigt snälla och bjöd på sig själva där i skaran av jurister, ekonomer och läkare. Jossan hade passat in kanon! Dom kunde verkligen släppa loss och det blev en riktigt rolig fest. När jag skulle hem där vid 5-tiden från bussen till dörren så sprang jag med en klacksko i ena handen som vapen och nycklarna i den andra, drog en rejäl vurpa när jag inte kunde ta emot mig men det enda som hände var att jag fick in en massa kallluft.

I dag är jag inte så kry, tror det beror mest på sömnbristen. Ska snart iväg och titta på ett rum. Mitt sl kort  har gått ut, inte bra inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback