Nytt boende?

Det är en vacker vinterdag. Solen lyser starkt på den klarblå himlen och alla grenar är klädda i tjock vit snö. Dock känns det skönt att sitta inne och bara titta på det. Slippa klä på sig tre lager med kläder och ändå känna kylan bita i kinderna. Det är så mysigt med helg mornar. Det är lugnt och skönt. Man kan ligga och dra sig, äta lång frukost, ha sköna kläder - helst skulle jag alltid gå runt i siden. Bara göra precis det man känner för, kanske är det Ingenting man vill göra, gör det då!

Kanske vaknar jag upp i ett nytt boende nästa helg... Håll tummarna.


Kommentarer
Postat av: Andreas Sundqvist

Du får en att lämgta hem till Sverige när du skriver om snön :D

hej hej från Indonesien

Postat av: Andreas Sundqvist

Du får en att längta hem till Sverige när du skriver om snön :D

hej hej från Indonesien

2010-01-10 @ 11:44:34
URL: http://worldwideandy.blogspot.com/
Postat av: Tobbe

Håller tummarna, lite nyfiken vad som ska hända är jag ju =)



Kul blogg....

2010-01-10 @ 23:26:30
Postat av: Peter Pan

Då ska jag hjälpa till med att hålla tummarna.



Och vad känner du för idag då? :-)

2010-01-11 @ 10:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback