Vad är väl en bal på slottet...

Min energi är borta med vinden. Är trött efter veckan och somnade till Lets dance i systers soffa. Vaknade, fick lakan och täcke och somnade om. Vaknade 9 av att jag missat en överraskning, ett efterlängtat besök och så var jag inte hemma. Syster och jag låg sedan i soffan och tittade på Björn Gustavssons dvd, superrolig! Ikväll hade jag kunnat gå på inflyttningsfest och träffat människor men istället är jag i "mitt hem" och tvättar och ska se på Stjärnorna på slottet. Lägg till att jag gillar korsord och karlavagnen, det är lite tantvarning på mig va? Det är klart det inte är!! Vem har bestämt att just de sakerna skulle vara tantigt/gubbigt! Har inte lärt mig sticka ännu dock.

Har inte gått ut riktigt och dansat sedan november, galet. Men vad är väl en bal på slottet...

Kommentarer
Postat av: maraja piraja

jag vet hur det känns...

2010-01-24 @ 12:00:01
Postat av: Åsa

Låter som en soft helg! Jag har skaffat ny dator, som några vänner hjälpte mig installera. Simmat idag. Somnade också nästan till Lets dance i fredags. Har inte heller varit ute och dansat på länge.. Sugen!

2010-01-24 @ 18:38:22
Postat av: Sis

Jag som trodde att du var ute å svirade den 19 december... ;)

2010-01-24 @ 23:00:31
Postat av: Hon som äger bloggen

Minsann inget svirande den 19e. Det var en nykter kväll men underbar musik och tidig hemgång.

Postat av: Peter Pan

Och vad är väl en dag på bloggen utan något nytt att läsa från hon den där Sussi. ;-)



Dags att uppdatera världen lite igen tycker du inte det? :-)



Kram!

2010-01-27 @ 15:38:03
URL: http://blogg.passagen.se/mr.peter.pan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback