45 år tillsammans!

Har haft en helg i goda vänners lag. I fredags var jag ledig och umgiks med Jakob, tränade body pump och blev bjuden på min allra första 3D-bio: Alice i underlandet. Den var härlig! Jag gillade alla karaktärerna och de små detaljerna, mysig och rolig film!

Lördagen bjöd på strålande sol och klarblå himmel så vi gick till en vacker utsiktsplats och log mot solen, sedan åt vi supergod mat som karln lagade. Sen bar det iväg till Pablo på förfest, varpå vi hamnade på ngn nattklubb på söder.

Måste kommit åt ngn konstig inställning på kameran eftersom det är värsta skenet i alla bilderna

Idag har jag umgåts med E i solen och framför lets dance. Ikväll blir det till att sova tidigt för imorgon börjar en ny jobbvecka.

Om 6 dagar fyller jag år, galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback