Hurra hurra hurra!!

Tackar allra ödmjukast alla som grattade mig genom telefon, datamedia och live! Då är man alltså 24 år fyllda. Jossan kom och grattade mig redan på fredagen så vi åt gott och myste för att sedan gå på stan på lördag och sedan möta upp Jakob. Iväg till båt för att äta god middag med goda människor. Bilder kommer!
Vidare till ett ballongpalats och sedan party hos Pablo till sent, varpå vi aldrig gick ut på krogen. Roligt var också när Erik blödde näsblod på söndagsmorgonen och kom och sa "Sussi, Jakob slog mig" Jaja, självklart skämtade han, han var förkyld, även om Jakob gillar att öva på sin kampsport ;) Sedan gick vi till solen på berget och Jakob lagade som vanligt godaste maten!!

Kommentarer
Postat av: jakob

ballongpalats? vad missade jag egentligen den kvällen :(?

2010-03-19 @ 15:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback