Önskelista

Har fått frågan om vad jag önskar mig.

* Hårfön
* Värmeskyddande spray som luktar gott, ej för sött.
* Kläder
* Underkläder
* Guldarmband
* Spa upplevelser

Tackat nej till ännu ett heltidsjobb. Vill inte lämna det jag har ännu. Har dock fått ett erbjudande om att jobba i Norge i påsk, lät absolut spännande, så sjukt trist att allt krockar i påsk bara. Måste fundera ut hur jag ska lösa allt. Annars då - Känns tråkigt att behöva avboka middagen hemma hos Jakobs mamma nästa helg men känner att jag behöver komma hem när jag ändå har 2 vardagar lediga. Måste få sova i min säng, känna den friska luften, äta mammas mat, spela kort med familjen, åka skoter... Ja allt det jag längtar efter.

Sen måste jag fixa bordsbokningen helt imorgon och sedan är det träning och möte som gäller. Har jag tur kommer Jossan på besök till middagen!

Kommentarer
Postat av: jakob

gumman! klart mor min har förståelse som sagt. har kollat upp dejt hos mormor vid ett senare tillfälle och hon gick igång på idén! jag tror jag kan säga att jag saknar dig igen btw! kyss

2010-03-12 @ 00:42:19
Postat av: Lotta

Susie, du fyller ju år imorgon. Vad roligt! Då hoppas jag någon kommer med din favorittårta direkt på sängen. Jakob? ;-)

Postat av: Peter Pan

Grattis på födelsedagen!

Hoppas du får ordentligt med presenter och rejält med kramar hela dagen. :-)



Mailkram!!

2010-03-13 @ 14:40:35
Postat av: maria

Stort GRATTIS i efterskott! Hoppas du hade en toppen 24-års dag! We're getting old ;)

Kram Maria

2010-03-15 @ 20:42:00
URL: http://amiraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback