Tack för ikväll.

Brandurs video är riktigt rolig och självklart ska den ligga här på min blogg! Bara att spana in med ett klick.

Riktigt god mat vill jag lova att Pablo lagade ikväll. Tack!! Vi hade mkt snack att ta igen! Jag bodde på hans golv varje helg förut, under min roliga period då jag var hemma en kväll i veckan och resterande dagar var olika äventyr. Jag ska försöka bli lite roligare och gå ifrån eremiten som smygit in i mig.

Fick ett mail som jag skrattade gott till. Om en tjejkompis som drömt att hon skulle hälsa på mig, men när hon väl kom hit så sa fick hon inte komma in. Jag väntade nämligen besök. Av en apelsin.
Och Tack till personen som lämnade in min påse som jag glömde inne på Zara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback