Ex

Har jobbat inte mindre än 15,5 timmar idag. Catshing!
Så kände jag på mig att jag borde höra av mig till mitt favvo-ex för jag hade på känn i magen att jag skulle få ngt inbjudningskort till bröllop eller dop snart, så berättar han att han ska bli pappa i år!! Är inte det häftigt så säg, visste att han var den av mina kära ex som skulle få barn först!

Jag är supersugen på hummer nu för jag såg ett erbjudande om det, har dock aldrig testat, kan det vara gott mån tro? Med bröd och aioli. Är sugen på mat överhuvudtaget känner jag nu. Nu måste jag sova, upp och jobba mastodontpass imorgon också!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ugnsgratinerad hummer är en klar tiopoängare. Prova!

2010-05-20 @ 09:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback