Tidsfördriv.

Är du en bra flickvän? Ja. Lojal, trogen och väldigt kärleksfull.
Hur raggar du? Genom att le eller gå fram och prata helt enkelt, ta tag i saken!
Vad får du mest komplimanger för nu för tiden? Min utstrålning, mitt leende.
Vad har du gjort i dag? Klockan är bara 10 och lördag så jag har mest bara vaknat och mailat.
Vad ska du göra resten av dagen? Jag ska sköta pappersarbeten sen jobba.
Vad vill du helst ha nu? Rostade mackor med marmelad och ost och kall oboy till det.
Vart är du nu? Hemma
Saknar du någon just nu? Ja, saknar nästan alltid någon, alla är så långt borta.
Röker du? Nej! Staying fresh!
När och av vem, fick du senast en present? I lördags på café opera.
Vad har du för planer till helgen? Nästa helg är jag troligtvis ledig så borde umgås med nära och kära.
Längtar du till din nästa födelsedag? Nej.
Vem pratade du senast med? Taxichauffören igår natt.
Vad pratade ni om? Om det var mycket folk ute.
Är du blyg? Nej, bara om jag känner mig obekväm.
Vilken tid gick du upp i dag? 9.30
Har du sovit i din egen säng i natt?: Ja.
Har någon annan sovit i den i natt? Nej.
Vad tycker du är äckligt? Dålig hygien, damm, kryp, beroenden, folk som inte kan hålla rent.
Vad såg du senast på tv? En film "Mamma, pappa, barn" missade dock slutet, ngn som kan berätta?
Vad stod det i senaste sms:et? "Såklart och ett måste som vän på fejjan. Jag vill ha dig! Idag, imorgon och på tisdag."
Är det lätt att förföra dig? Nej.
Vad har du för intressen? Umgås med vänner, träna, shoppa, skönhet, korsord, kramas...
Har du gott bordsskick? Ja när det är lämpligt att ha det.
Vad är attraktivt? När man är trygg i sig själv, inget uppblåst ego utan bara god självkänsla. Muskler med måtta och snygg klädstil.
Vilka färger på kläder undviker du? Brandgult/senapsgult.
När fick du din första mobil? Tror det var när jag konfirmerades. Eller, då kanske jag fick en lite finare än den tegelstenen jag hade innan...
Vad spanar du in först på en kille? Helheten! Ögonen, klädstil, håret.
Vad köpte du senast? Mat.
Brukar du komma i tid? Alltid till jobb.
Hur känner du dig nu? Lite ångestfull, mycket som bör göras.
Vanligaste färgen på dina kläder? Pastell, vitt, svart.
Kan du laga mat? Saknar motivation.
Har du någonsin haft ett jobb? Har jobbat varje sommar sedan jag var 15 år och första praktiken när jag var 12, så ja, jag har haft en del jobb som alla lärt mig massor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback