Atlantis och ski dubai

Igår var det full rulle vill jag lova. Jag var på atlantis - en stor vattenpark och åkte ring ner för forsar och fick stora splashar över mig. Det var skoj! Helt sjukt vad aktiviteter kostar här däremot, 400 svenska kr för inträde.

I dag har jag kollat in Ski Dubai, där är det enligt utsaga -2 grader och det blev ju lite av en chock hur kallt det kändes ;) Jag åkte dock inget, får se hur stadig jag är på brädan sen när jag väl kommer till snö...
Åt lunch på en riktigt fin fiskrestaurang och sedan har jag kollat på lite hästridning. Så himla coolt med dom som tränar polo och hoppar med hästen som när den fått backut. Vi beställde sedan hem mat som vi har svullat och nu ska jag se på film.

Piiiip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback