Bumps


Istället för älgar efter vägarna är det dromedarer!

Sjukt vackert när man ser "bergen" som lager på lager i dimman...

Öken öken öken...

Camping...

Okej. Tjejerna hämtade mig kl 8 på morgonen. Lite innan 10 var vi i Oman. Där stod vi i kö i 2,5 h för att betala de sedvanliga 120 svenska kronorna. Bara en "liten" ny detalj. Dom har höjt priset till 400 svenska kronor. Jahapp. Vi försökte betala med Daniellas kort - nekat. Mitt kort - nekat. Bellas kort - nekat. Vi kunde dock ta ut pengar från ett kort ur automaten och sen skramlade vi ihop resten, t o m med mynt. Då vet vi det. Om ni vill stanna mer än en månad i Dubai kanske det är bättre att flyga någonstans?

Men nu var det ju Eid också annars ska det inte vara så lång kö i passkontrollerna.

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, mind the bumps! Vi råkade ut för en del motgångar idag! Det är tur att jag kan skratta åt det nu för förut visste jag varken in eller ut. Ser framemot att se dina pics från resan.



Kram Happyface


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback