Snyggaste huset och tomten jag sett.

Jag har haft fullt upp idag och avslutade dagen med att komma hem till några som har det största hus jag någonsin varit i. Palats borde man nog säga. Eller slott... Jag gick vilse där inne och dom hade HISS inne i huset. Är inte det sick? Jo lite. Men så himla coolt. 7 personer jobbade hos dom - drivers, kockar, städerskor etc. Det var verkligen som att komma in på ett hotell.  Men, varför skulle man behöva ett så stort hus? Jag skulle vara väldigt glad bara alla i familjen har varsitt rum, man kan ha ett kontor, vardagsrum, kök, matsalsrum, ett gym och typ 1 - 2 gästrum. Men ja, ni märker väl att jag blev lite impad som fortfarande skriver om ett hus... Nog om det.

Imorgon hoppas vi på stranden.

Kommentarer
Postat av: tjej91

hej! Hur längre stannar du där? Kan du inte lägga upp videobloggar, gör din blogg lite roligare!! :))

Hur går det med J? När kommer han till dig?

Puss! <3

2010-11-19 @ 11:50:04
Postat av: Sis

Låter som en häftig pampig byggnad! Jag nöjer mig med betydligt mindre. Huvudsaken det finns ett gästrum till dig, eller hur? ;) Den 1 mars lämnar vi ön! :)

2010-11-19 @ 19:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback