Sorry att jag inte hinner svara på mail just nu...

Har haft superhärliga dagar med J. I lördags cyklade vi och fikade och sedan beställde vi hem mat till rummet typ 22.40... I förrgår låg vi på beachen men eftersom J är gäst så ville dom att han skulle betala 500 dirham. Dvs 1000 svenska kronor... Det ville vi inte veta av, så tillslut fick han gå som "member". I dag har vi varit i en av shoppingmallen på dagen och köpte förvånansvärt lite(!) och sedan nu på kvällen har vi varit på Gold class bio - för 240 svenska kronor får du kolla på en rulle i fet skön fällbar fotölj och du kan trycka på en knapp om du vill beställa ngt. Ett par satt i knä på varandra men no way vi bredde ut oss i en varsin och jag beställde in en stoor specialchokladmilkshake medan J som är så modig gick in för en Cola och chips ;)

Sen måste jag ju bara nämna att det är nationaldag här imorgon och Megan Fox bland annat kommer på besök till "oss" sen är det fallskärmsuppvisning, kamelridning och en massa mer.

Kommentarer
Postat av: J

Tack for att jag fick haelsa pa hos dig underbara.. jag aelskar dig och mar sa daligt nu naer jag vaentar haer pa denna forbannade flygplats.. du aer allt jag vill ha aelskling.. kyss kyss kyss/ din storsta beundrare J

2010-12-04 @ 04:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback