STRANDEN

Oj oj oj. Glömde berätta att det var 2 kineser som kom fram till oss tre blonda tjejer igår när vi stod vid Dubaimall och fontänen. De frågade om de kunde få fota oss som souvenirer från Dubai. Ooooh vilken bra souvenir med svenskar från Dubairesan!!! haha. Men nu tänker ni, iaf en viss mamma - Men så kan ni inte låta dom göra. Okej, nej vi låter dom inte.

Vaknade kl 10.40 av en tjej som skickar ett sms och frågar om jag vill hänga med till stranden 11.15. Springer upp, smörjer in, klär på mig bikini, packar väskan och springer ut. Har legat och haft det gott i några timmar och kollat på kitesurfing. Borde man kanske testa?



Sedan drog vi i sportbilen som dånar till mexikansk restaurang och jag åt världens onyttigaste mål. En massa smält ost, haha.

När jag kom hem var gaten låst men vi lyckades finurliga som vi är att få upp den ;) Såå.. nu ska jag duscha och sen sova. Är så himla trött efter att bara sovit 6 h - ja det är alldeles för lite för mig!

Kommentarer
Postat av: j

älskar dig min fria stäpphäst! för det var helt klart en mustang ni åkte i! kyss kyss kyss

2010-11-05 @ 14:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback