Brazilian

Oh la la. Jag tog en extra stark panodil i morse och cyklade sedan iväg och gjorde en brazilian wax. Om jag inte hade tagit den hade jag nog sparkat terapeuten för varje remsa. Det gjorde ont så in i norden. Men men, smärtan varar ju typ 1 sek så det är lugnt värt det. Varje gång hon skulle dra så gick jag till "mitt happyplace" i huvudet. Benen gick helt okej men det är nog för att jag gjort det själv så ofta. 237 svenska riksdaler går hela ben + brazil på. Hur bra som helst!!

Det finns en tjej här i Dubai som frågar om J hela tiden. Hur han ser ut, när han ska komma... Varje dag är det "Vad heter din pojkvän nu igen?" "Kan du berätta hur han ser ut nu igen!" "När ska han komma?" Så berättar jag och hon lägger huvudet i sina händer, ler och lägger huvudet på sned. Precis som om jag berättar en saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback