Dubai mall

Okej, jag får inte skälla på taxichaufförer något mer enligt mamma. MEN jag blev så förbaskad på en som körde runt och letade vårt hus i en evighet och inte stängde av taxametern. Sa till honom att det är HAN som är taxichaufför, inte jag. Jag ska inte behöva betala för att han åker runt 15 min extra, kör förbi, missar avfarter osv. GRRR!

I dag gick jag in i den största godisaffären jag sett. Riktigt häftigt och häftigt var även att jag inte ens var sugen utan bara kom ut med en milkaway för att jag var hungrig. Annars har jag shoppat en massa idag, även present till sis ;) Hittade massa fina saker till J men som jag inte köpt eftersom jag ville diskutera med honom om han hellre vill ha pengar till resa hit på sin födelsedag. Det finns sådant utbud här så man skulle kunna shoppa varje dag i flera månader och ändå inte vara nöjd/färdig. Så jag håller tummarna för att han kan komma och hälsa på snart och vi kan shoppa tillsammans!

Träffade en tjej från Ösund idag också, vi bestämde träff och åt middag tillsammans, riktigt trevligt!

Kommentarer
Postat av: Sis

Oh, kul. Tack! :)

2010-10-08 @ 21:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback