Manikyr och pedikyr

I dag har vi bakat chokladbollar, badat i poolen, gått på tennis och kommit på ett nytt regelsystem som vi väntar med spänning på hur det ska fungera.

Klockan är 23:12 här och jag ska upp klockan 05:45 imorgon så jag måste egentligen sova nu men har precis fått en pedikyr och en manikyr. Så himla skönt det var, mina fötter och händer är babylena och är lackade så fina som de aldrig varit innan. En tjej från ett företag kom hem till oss och fixade, det är bra service! God natt, hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: J

Vi har det ej bra. Vi, jakob iaf har ett tomt hål i bröstet. :( och inte fasen får jag någon manikyr heller.



<3 älskar dig sötnos

2010-10-02 @ 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback