Oh my lord

Vaknade och var illamående av för lite sömn. Gick därför och lade mig efter sju igen. Somnade 8.15 och vaknade en timme senare av att jag skulle prata med finaste. Som vanligt bär våra samtal iväg så efter en timme tänkte jag bege mig till gymmet på cykel. Klädde mig i vitt med sjal över huvudet. Gick ut och frågade drivern om han kunde hjälpa mig med cykeln. Han och poolkillen (som J var orolig för att jag skulle tända till på, går runt i blå heltäckande fängelseliknande klädsel, en handuk över huvudet med en keps på det, så nej, jag går inte igång) hjälpte mig att pumpa däcken och på bara de 5 min kände jag mig som en vattenpöl. Jag som aldrig svettas särskilt mycket. Kläderna satt som om jag precis duschat med dom och jag kände mig svimfärdig. När jag sedan väl kände på sadeln gav jag upp. Den var som en spisplatta, kokande och fruktansvärt varm. Så, nu sitter jag alltså här inne igen. Vädret svek mig, ordet "för varmt" trodde jag aldrig skulle komma ur min mun. Nu ska jag vänta på att poolkillen blir klar så jag kan hoppa ner där istället!

I morgon får jag minsann cykla vid sju då det inte är olidligt varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback