Show must go on

Jag har shoppat, shoppat och shoppat i Mirdif city center senaste dagarna. En stooor mall. Nästan alla malls här (vad heter det på svenska? shoppingcenter??) har kartor som man kan ta när man kommer in och stora pekskärmar där man kan se som gps hur man ska hitta till en viss butik. Ni får väl se någon dag lite av mina köp. Kläder, skor, smycken, hårgrejer, väskor...

Folk går i skyhöga klackar här. Kanske något jag borde lära mig!

Vill klä upp mig i allt det nya, ta J i handen och gå ut och äta på en fin restaurang! NU!

Kommentarer
Postat av: J-ag ska hålla din hand.

Sov gott vackraste käraste rufsan-tufsan! hoppas morgondagen blir bra och att du får trevligt med kanske t.o.m nya vänner. Vore kul om du lär känna någon... längtar efter dig och tänker på dig jämt. / Nöjdaste och stoltaste pojkvännen i världen

2010-10-25 @ 21:31:49
Postat av: Sofi

Hej!! Jag tycker jätte mycket om din blogg! Men håller med att du skriver lite, ja lägg upp det du shoppat! :D När kommer J till dig? Ska han hälsa på? är ni en rik familj? Jag skulle också vilja åka till dubai när jag blir äldre!! <3 PuSs ///Sofi

2010-10-26 @ 19:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback