Du är så vacker.

Vi åkte till stugan i torsdags och isolerade oss tills igårkväll. Hur skönt som helst. Ingen mobil, ingen dator. Plockade kantareller som blev så goda när vi stekte dom att jag hade kunnat trotsa min mörkrädsla och gå ut och leta nya med ficklampa. Nu är vi tillbaka i verkligheten, även här hemma har vi det bra. Har fixat ny svamp, plockat bär, inandats frisk luft - så långt bort från storstadsstressen. Min resfeber börjar dock leta sig under skinnet och jag vill stoppa tiden lite.

Just det, mitt körkort har kommit. Men posten här har inte öppet (stängdes ner helt för några år sedan) så jag kan inte hämta ut det. Får hålla tummarna för att dom är där iaf en timme på måndag när dom ska hämta sin egen post att åka ut med.

Kommentarer
Postat av: Champ The Tank!

Du kan vara så vacker..

men däremot så har du försvunnit från planeten earth. Hur mår du och ska du åka till Dubai?..

Vi hörs!?



Champ, out..

2010-09-12 @ 23:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback