Inga kyssar är tillåtna

Det svalaste vi har haft är 35 grader. Idag var det liite varmt skulle man kunna säga. Ca 46 grader i skuggan med fukt och åter fukt.
Var i Dubaimall idag, världens största shoppingcenter säger dom. Och ja, jag gick vilse. Provade ett fantastiskt långt nattlinne som jag skulle fota med min mobil.. Som inte låg i väskan.. Inte i fickorna.. Panik. Skulle träffa chauffören genom att vi skulle ringa varandra. Hittade honom utanför butiken jag var i tur som det var. Jag kom ut med ett köp som sis kommer tycka är supersnyggt men som är till mig ;) - ett mörklila nattlinne. Och i bilen låg min kära mobil tack och lov.

Föresten så kom det fram en vakt till mig idag, när jag var i shoppingcentret. Han gav mig ett kort och bad mig att täcka mina ben nästa gång. Jag trodde det var rätt lugnt eftersom jag hade långärmat tröja och ett par shorts. Men men, detta är ett urdrag ur kortet jag fick - lagen i Dubaimall:

  • Please wear respectful clothing. For example shoulders and knees should be covered.

  • No kissing or overt displays of affection

Så är det bland annat en bild på en kvinna i hellång klänning som påbudsmärke.

Som förbudsmärke en man och en kvinna hand i hand.


Kommentarer
Postat av: j

Älskar när du ger mig tid, tittar på mig och när du bara är du. jag älskar dig

2010-09-29 @ 19:45:15
Postat av: Sis

Låter snyggt! Men haha, låter farligt om J ska komma dit och hälsa på. Snacka om att ni får hålla händerna i styr då! ;)

2010-09-29 @ 20:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback