arabiskt kaffe i nattens hetluft

Vissa är ju lite tröga och frågar en fråga så dom får svar, men om svaret inte är bra så duger det inte. Ja där fick någon en karamell att suga på.

Vi åkte och mötte upp vår vän ikväll som vi inte sett på jättelänge, massa kärlek till den människan, vi har så jäkla roligt ihop. Fick efterlängtat arabiskt kaffe och klockan 22 hade vi 32 grader ute. Kan säga att mina jeans nog får packas ner nu. Idag var stranden btw heeeeeeet. Vi låg i havet mest hela tiden och sedan träffade vi på två tvillingar som Dani känner som tydligen är modeller. Ja, det är faktiskt andra tvillingparet som man träffat på här nere som är modeller. Men fatta vad kul att ha en tvilling som är som en själv, jag skulle älska det!!
Jag ska inte berätta vad jag ska göra imorgon, för då inträffar det sällan. Kommer kanske bildbevis sen vem vet!
.
Sov gott raringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback