Frågestund

FRÅGESTUND HAR GULD I MUN

DAGENS:
klädsel: Tights och lång tröja
frisyr: Hästsvans
låt: Ingen ännu
tv: Har inte kollat på tv på lääänge, hittar inte dosan.
vill ha: Havet.
sjuka: Att jag äter så dålig "mat"
tråkigaste: Att jag vill vara ute eg...
roligaste: Att titta tillbaka i bloggen
skönaste: Att vakna upp av sig själv innan alarmet
längtan: Vännerna

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Jag
såg dig gråta: En kille i väntrummet såg mina ögon tåras och sa att han kunde se min smärta när jag skulle sätta mig på stolen när min höft låst sig.
fick dig att gråta: . . .
fick dig att börja skratta: Danial
du gick på bio med: S och D
du gick på stan med: Dani
skickade ett e-mail till dig: Mappa
skickade ett sms till dig: Sara

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja.
gjort slut: Ja.
sagt att du hatar någon till personen i fråga: Ja, tyvärr.
varit så olyckligt kär så du inte vet vart du ska ta vägen: Ja.
vetat vem du ska gifta dig med: Har trott att jag vetat.

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Snacks
Varit sjuk: Höftproblemos
Sjungit: Ja, vid frukostbordet bjöd jag på en show, som vanligt.
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Ja
Träffat någon ny: Ny vadå? Träffat nya människor ja.
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kissed someone: Nej
Ätit: Havrepuffar, yoghurt, ostklämma, färspressad juice och en pannkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback