Guns

Igår gjorde jag något för första gången i mitt liv. Jag åkte till en skjutbana i Sharjah och sköt pistol.
Det var strängt förbjudet att fota där inne så jag har tyvärr inga bilder på när jag stod där och svettades.
Tog iaf bild på den här som låg där:
Vi hade såklart en instruktör men jag kunde knappt koncentrera mig för det var så sjukt att se riktiga vapen. När jag sedan skulle skjuta så sköt personer runt mig och det small så hårt att jag fick hjärtklappning varje gång. Jag blev jätte emotionell och mina ögon tårades när jag skulle sätta i patronerna och skakade i hylsan - helt sjukt. Tog mig ca 15 skott innan jag kände mig lugn och ca 5 skott till innan jag kände mig "trygg" när det var dags för de sista skotten så ville man fortsätta. Min kompis har min måltavla, får väl lägga in den om jag får tillbaka den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback