Hubba Bubba

Igår åkte jag och Dani längs beachroden och lyssnade på musik sedan vidare till en kompis för att se en disneyfilm, den var skitrolig, problemet var bara att jag somnade efter ca 13 min och dom väckte mig genom att kasta kuddar på mig och rufsa mig i håret och säga "You have to see the kiss, you have to see the kiss!!" - "mmm... sure..." svarade jag och somnade om efter 10 sek och vaknade av sluttexten. Älskar att sova. Sen åkte vi hem och jag somnade direkt igen så jag vaknade iaf upp pigg imorse kl 8 :)
...
Shoppade igår! När jag väl börjar spela tennis (när??) kan jag nu ha dessa 80-tals insperade kläder :P
Ser ut som en baddräkt men är ett linne. Strand eller party.
Och en skön hoodie från Reebok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback