Stay positive

Efter att vi kommit hem från Nassimibeach kl 18 på fredagen så ringer Dani mig 18.30 o säger att jag ska göra mig iordning för hon hämtar mig om 30 min - vi ska tydligen tillbaka :) Där träffade vi våra kära vapendragare som ska bege sig ut till Europa imorgon.. Sedan var det dans och skoj i aftonen.

Lördagen var det Nassimi igen och då tappade vi bilnyckeln i sanden.. utan extranyckel... Letade runt medans det fortfarande var ljust men hittade ingen så vi tog en taxi till Marina Mall och jag snackade om "The secret" (boken) hela tiden och peppade på att vi skulle tänka att vi redan hade nyckeln. Vi käkar och några timmar senare ringer dom och berättar att nyckeln har lämnats in av någon. Lyckliga ska vi bege oss i en taxi igen och då springer en securitykille fram till oss och viftar med en påse. En påse med body shop produkt som jag precis inhandlat :P Gött! Så tillslut hade vi allt och stannade därmed på nassimi och dansade i flera timmar.

Stay positive!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback