Sussi 99 år.

Dom är inte så konservativa i Dubai vad gäller läkemedel och sen jag kom hit har jag fått mig ett litet apotek. T ex när man blir förkyld och jag får asont i halsen så finns det ett munskölj som är kanon och antibiotika kan man få bara man ler lite. Eller, det kanske alla får. Även surpupparna? Sist var det kräm o spray till min tå som inte var rolig och nu, shit, jag känner mig som 99 år. Jag kan inte gå och var precis på en klinik där dom masserade o försökte manipulera höften. Gick inte så bra så istället kom jag hem med de starkaste antiinflammatoriska (längsta ordet?) som finns på marknaden ;) Mamma ta det lugnt, det är receptfritt!... Här i Dubai... ;) Nu är även min rekommendation från läkaren att ta ett varmt bad så jag ska tända ljus och ta det lugnt!
Om det inte är bättre till på tisdag så ska jag tillbaka till en kiropraktor denna gång. En av Dubais bästa kliniker säger dom, så jag litar på det!

Kommentarer
Postat av: Sis

Hur har det gått med höften idag?

2011-04-03 @ 20:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback