Gapskratt

Det finns en person i min släkt som ofta säger väldigt roliga saker. T ex när vi fick en tvål,

-"Ni kanske tycker att det där bara är som en vanlig tvål för typ 10 kr. Men ni får typ gångra det med 17."
-"Den kostar alltså 170 kr?", svarar vi då.
-"Ja, precis!"
Idag när vi var på el giganten så ser denne släkting ett par, kvinnan där har en strumbyxefot som sticker ut genom ena byxbenet. Min släkting säger då till den kvinnan,
-"Det sticker ut en fot ur ditt byxben."
Kvinnan börjar då dra i strumpfoten och får ut ett helt strumpbyxeben... Sen tar det stopp. Nu hänger det alltså ut ett ben ur hennes byxor som hon inte får ut mer. Så kvinnan lämnar generat butiken. En annan släkting ringer mig och undrar vart vi håller hus. Jag säger vart jag är men att jag är själv. Vi hittar sedan min släkting skrattandes så tårarna rinner och i en kissnödig pose (hittar inte apostrof på ipaden).

Kommentarer
Postat av: Mimmih

Sv; Ja, det tycker jag att du ska göra :) Jag gjorde min i Halmstad men det finns människor i hela Sverige som helar. Googla på healing och din stad så hittar du säkert någon som verkar bra. Alla människor har förmågan att hela men har utvecklat den förmågan olika mycket. Kram

Postat av: Anonym

2011-12-27 @ 21:35:45
Postat av: tove

MÄRKER DU NÅGON SKILLNAD FRÅN DIN PROLASH??? jag funderar på att köpa men vill verkligen veta om den funkar!

2011-12-29 @ 09:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback