Helgen i bilder

salt och peppar står och kramas, ängeln vakar och tomten (socker) tassar in...
Jag älskar wienerbröd!!
Stök när jag slår in julklappar...
Ena delen klar, nu har jag silver på topparna också men missade visst det fotot.
3e ljuset tänt i advent... Nästa vecka är det JUL!
Hanen doppar i oljan och lägger sedan dom på ett papper till mig... där jag sockrar dom och så här blev resultatet. Fatta att vi gjorde EN och EN, över 60 st blev det iaf och det var superkul att göra :) Visserligen upp och ned på denna bild men ändå.
Mitt nya läppglans vill också vara med. Snygg vinkel...eller...

Kommentarer
Postat av: Sis

Mysigt!!! Du verkar ha haft en riktigt härlig helg! :) Kram

2011-12-12 @ 20:00:34
Postat av: EM

Vilka vackra struvor, ser supergoda ut! Min ischoklad blev jättebra, kanske att man skulle ge till julklapp till någon som inte läser min blogg.. Ser så fram emot ett nytt sthlm-besök när det blir vår sen, så kan vi gå långpromenad tillsammans :) När kommer du till Skåne så vi kan besöka Köpenhamn tillsammans? Jag var på julmarknad Tivoli i helgen, hur mysigt som helst! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback