Jag jag jag

  • För rätt jobb skulle jag kunna flytta i stort sett vart som helst.
  • För rätt kärlek skulle jag kunna flytta i stort sett vart som helst.
  • Fick jag välja skulle jag bo nära min familj.
  • Jag somnar lättast om jag lägger en arm över huvudet.
  • Älskar människor som är lojala, omtänksamma och glada.
  • Har svårt för oproduktiva människor.
  • Förlåter inte lögner, men kanske kan förlåta något jag får reda på direkt. Sanningen kommer Alltid fram, förstår inte hur svårt det kan vara...
  • Jag fullkomligt älskar sällskapspel!
  • Älskar att åka skoter till fjällen och sätta mig i en driva och dricka varm oboy och äta ostmacka.
  • Jag gör den här listan nu för att slippa skriva på tentan... Aj då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback