Lita Jeffrey Champbell

Jag hade dom snyggaste skorna jag vet på väg mot mig. Jag betalade 190 dollar från solestruck.com och fegade sedan ur när jag insåg att jag skulle få betala tull och moms och kanske få vänta i flera månader på dom. Jag har varit i kontakt med deras kundservice fram och tillbaka hur vi skulle lösa det och dom var väldigt snabba och vänliga på att hjälpa till. Dock måste jag vänta några dagar innan pengarna dimper tillbaka på mitt bankkonto antar jag. Men shit vad jag kommer ångra detta om jag inte kan lägga vantarna på ett par från Sverige när dom får tillbaka på lager!!!!!!!!!!!! (Och jag kommer få panik om inte pengarna kommer tillbaka på mitt konto)

Kommentarer
Postat av: Joachim

Varför skulle du behöva vänta flera månader? Beställa över internet och få levererat nästa vecka är väl vardagsmat för de flesta? Visst, tull och moms gäller all import - även här i Dubai - men det är oftast bara en bråkdel av inköpet ändå!



btw... bild på skorna?

2011-12-15 @ 05:16:14
Postat av: Sussi

Joachim - Det har tydligen varit strul med att få hem leveransen, en tjej hade fått vänta 2 mån och en annan ännu fler, de hade dessutom fått betala ca 900 kr i tull och frakt. Jag visar skorna snart! :)

Postat av: Belle

Jag trodde också att det var det men sedan kom det ett mail någon vecka senare från dem där det stod att jag var tvungen att betala frakt eftersom skorna är tyngre än de trodde, vilket gjorde att det kostade det mer för dem att skicka dem,som jag var tvungen att betala. De bad jättemycket om ursäkt, men det gjorde ju inte att det blev billigare. Hoppas du får tillbaka dina pengar och så!

//Belle

2011-12-15 @ 09:46:45
URL: http://www.hellobelle.se/
Postat av: Olivia Hedefalk

Sv: Jag har tyvärr inte beställt därifrån, beställde mina ifrån henrykole.se innan sommaren. Men jag har sett andra bloggare som har beställt därifrån, de flesta har fått betala runt 1000 kr i tull, ha det bra :)

2011-12-15 @ 17:46:39
URL: http://oliviahedefalk.blogg.se/
Postat av: Mariam

sv: Jag bor i Los Angeles, så det var ingen frakt.

2011-12-15 @ 18:47:04
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback