Vaxning och nonijuice

händelserik dag igår. en tjej ramlade i poolen men gick bra som tur var och sen var det lite drama på armani men det gick också utmärkt sedan ;) Hmm det var ngt jag tänkte på idag som jag skulle skriva här men det är som bortblåst. Jo just det. Om dagens vaxning, den var den painfullaste jag varit med om på länge. Så går det när man fuskar med att raka mellan gångerna! Såg NONIJUICE idag!! Det var 6 år sedan jag drack det och nu ska jag nog börja igen. En ynka flaska kostar 400 kr men om ni har något som helst problem med ngt så fixar noni det! Själv vill jag hålla mig frisk från alla basilusker. Om man snittar det så blir det nog bara ca 14 kr om dagen eftersom en flaska räcker ungefär en månad...

Oj nu har grannen fest... Dunka dunka. För mig blir det tidig kväll för att sedan förhoppningsvis åka till stranden imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback