Champagnen flödar och killar får stay away

Oj oj oj vad gårdagens träning känns i benen idag, kan knappt gå, nej men allvarligt! Framsida lårs muskler vill bara berätta att dom finns och att jag faktiskt borde behandla dom väl. Låta dom få arbeta ibland.

Igår fick jag ett telefonsamtal från Horizont hotell som sa att dom vill ge mig och tjejerna ett drinkbord på torsdagkväll och dom ska bjuda oss på champagne. Vi ska, jag citerar "få ett tjejbord så vi slipper killar" Jaaa, men det låter väl som en fin gest? höhö.

Älskar vädret!!!
ons
Klart
25°C | 18°C
tors
Klart
26°C | 19°C
fre
Klart
26°C | 18°C
lör
Klart
25°C | 17°C

Kommentarer
Postat av: j

Hoppas du får en bra dag/kväll idag min älskade! Jag är glad idag och tänker på dig med ett stooort leende på läpparna.. du är underbar! kyss kyss

2011-01-26 @ 12:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback