Dans är glädje.

Efter 5 h sömn känner jag mig ju inte helt utvilad men mår ändå bra. Vaknade upp tidigt av att jag frös som tusan. Är alldeles för kallt här nu att bara sova i lakan. I dag får täcket åka i. Jag sov i byxor, t-shirt, tjocksockar och en tjock hoodie och ändå var det kallt.

Igår var en lyckad dag. Efter marängsuisseefterrätten (totalmättnaden) så kom Daniela och hämtade mig, vi åkte till henne och mötte sedan upp Mattias på Trader Vics. Där hittade vi en ensam kille som satt och åt middag som vi satte oss och snackade livsöden med. Han var från filipinerna och kom hit för 2 år sedan för en filipinsktjej som flyttat hit, när han väl kom till Dubai så hade hon en ny kille. Hon var servetris på Trader Vics.. Så där satt han alltså själv för att kunna vara nära henne. Kärlek alltså, konstig sak det där va.

Nästa taxi gick till Boudoir där vi dansade tills stängning. Sjukt kul ställe p g a musiken och att alla verkligen släpper loss och bjuder på sig själva och inte tänker på "att dansa fint". Åkte sedan och käkade och sen slocknade jag i min kalla säng!

Ikväll är det 2 födelsedagskalas, får se om vi kan gå på det ena eller det andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback