F**king hairdresser

Jag är så jäkla förbannad så jag skulle vilja gå på ett boxpass nu. Letade upp ett ställe som tar 200 kr för toppning. Så tvättar dom hela håret först så det blir riktigt blött. Sen klipper hon av mig mer än 1 dm. Jag kan leva med det eftersom jag hellre har ett kort välmående hår än ett långt olyckligt. Sen frågar hon och jag vill torka håret.
- ehh. Ja, visst. (Det gör väl varenda frissa man går till, fönar håret torrt på en?!)

Hon torkar alltså bara mitt hår och sen borstar det. Tar henne ca 1 min.

Efter detta kalaset ska hon ha 240 kr till. För att hon har torkat mitt hår.


Försökte såklart förhandla mig ur denna situation att jag skulle betala 440 kr för en toppning men icke sa nicke.
Så om ni är i Town Center - gå hem och torka ditt hår själv!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack så jätte mycket :) Roligt att du hittade till min blogg och jag till din. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback