Girls girls girls

så himla bra kväll med tjejerna igår! Satt hemma i Maria och hennes killes fina lägenhet och snackade i en massa timmar tills vi begav oss ut vid 1 och höll ihop hela kvällen tills jag och Daniela kastade in handuken innan krogen ens stängt och de andra brudarna gick vidare på efterfest.


I dag har vi sovit på stranden, jag har bränt mig för första gången (i facet) brukar alltid smörja mig men trodde inte det skulle ta så hårt idag. Sen har vi ätit mexikanskt och nu väntar jag på segisen som ska komma o plocka upp mig så vi ska ut och cruisa! ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

Gud vad ovanligt att se dej i långt hår, snyggt :D jag har ganska just klippt av en rejäl bit på mitt :/ hur är det med dej?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback