Lördag

Igår hängde vi på stranden och hade en livespelning från Amro på guitarren. Riktigt gött.

Åkte sedan till Fatburger och åt inte så fet hamburgare och inte så god heller, är väl för att jag inte gillar hamburgare till att börja med. Bara hemgjord.

Åkte hem och duschade och snoozade sedan 3 ggr innan jag fick ett samtal om att vi skulle dra till en födelsedagsfest. Köpte med oss rosor, drog dit och träffade riktigt sköna människor, en rejäl blandning på nationaliteter och åldrar och rolig dans. Discoljus och ballonger precis överallt i taket. Vi deltog dock inte i några dansmoves utan satt och snacka hela kvällen och styrde upp lite Robyn i djbåset.

Lite roligt var att några på festen kom fram till oss och frågade om vi inte hade varit på fatburger tidigare under dagen, dom hade tydligen suttit vid bordet bredvid.

Har klarat dessa kvällar med redbull men idag är jag sjuukt trött och längtar efter min sköna säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback