Minnen

Jag sitter och läser igenom lite från 2009. Shit vilken bra år det var!! Jag och min kära vän Pablo var ute i stort sett varje helg och dansade på gatan hem och satt sedan på hans tak och åt frukost o pratade om tjejerna han hade hookat med ;)


Och hur min syster skrev meddelanden på toapappret till oss så jag verkligen inte skulle missa ngt när jag skulle till skolan på morgonen och jag en dag glömde en katt inne i deras sovrum och kom hem och skulle enligt utsaga 1. Köpa ny säng. 2. Ge bort min sängplats till dom. 3. Flytta ut.
Och då menar jag inte antingen eller. Men det visade sig att blod var tjockare än kattpiss så jag fick stanna. Tänk att man kan sakna en tid då man bodde i ett vardagsrum tillsammans med 2 katter som levde ut på nätterna och slirade på golvet!!

Och när Brandur kom på besök och jag sa "Hoppas du inte är allergisk mot djur" och han svarar "Närå, bara katter"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback