killing me softly

Har sovit, vaknat, försökt att sova, vaknat.. Har så fruktansvärt ont i halsen och båda öronen. AJ AJ AJ. Har dessutom ingen kudde så jag knölar ihop mitt täcke till en kudde som är så pass liten så man även får lite täcke på dom delarna av kroppen där man faktiskt vill ha det. Halsfluss? Och öroninflammation? Såhär ont får jag bara i Sverige, vad beror det på? Att det finns så bra läkemedel i Dubai att man kan må bra trots en massa sjukdomar som ligger o pyr i kroppen kanske.

Kommentarer
Postat av: Sis

Men köp en kudde. Kolla hemtex eller nått. Eller möt mig i ropsten imorgon så får du en!



Och tänk på att det är skiten du stoppar i dig i Dubai som gör dig sjuk. Idiotsikt att de säljer antibiotika utan recept, bakterierna blir ju resistenta! Olika bakteriestammar gör dig såklart extra känslig nu, samt flygluften, stressen, miljöombytet... Ät vitlök, chilli, paprika, broccoli, apelsiner å enchinea nu så blir du snart frisk. :) Krya på dig Sis!

2011-07-07 @ 18:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback