man blir ju sugen på en norrlandsgrabb när man lyssnat på radio från Luleå

Dom verkar ju vara så harmoniska och nöjda med sig själv. Lite väl gott självförtroende kanske men ändå med glimten i ögat. Jag tror jag ska blunda, snurra runt och peka på en karta och se vart i Sverige jag skulle passa att bo. Man kanske borde testa med världskartan. Vänta lite, jag gör det nu med hjälp av min syster...
I Sverige blev det Pajala, haha - hur bra funkade det inte när jag väl började skriva om norrlandskillar.
I Världen blev det gränsen mellan Irak och Iran.. Okej, universum, du visar vägen. Ta mig dit jag bör vara. Jag är redo.
Visste ni att jag innan jag åkte till Dubai gjorde likadant, snurrade min jordglob och fingret pekade på UAE, coolt va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback