Nytt i bilder!

Har blivit megaförkyld men har lite som piggar upp. Har lite nya produkter att avnjuta!

Köpte även ett par gummistövlar, tjocktröja och shorts. Mamma som alltid tjatar på mig att köpa kläder som är lite rymligare, så nu har jag en för stor tröja!
Det brukar väl regna har jag för mig och dom här var ju iaf snygga för att vara gummisar;)
En jacka som jag inte köpte.. Väldigt varm till hösten...
Och hur söt var inte den här jeansdräkten, jättebebis, haha. Köpte inte heller(!)
Och träffade härliga Ela som jag åt sushi med och sen gick vi till Berns trädgård och drack en massa kaffe, så kul att träffa henne igen!!
Men nu kommer lite mindre trevliga bilder:
Gick över 6 km i högklackat och fick blåsor på insidan av fötterna, vid strecket ser ni..
Helt slut, vill bara sova.
Avslutar med en fin bild på vägen ner till stan

Kommentarer
Postat av: j

sötaste fötterna! vacker tröja! dyra gummistövlar! jättefin tjej dessutom.....

2011-07-06 @ 23:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback