Svar

Eftersom Dani <3 så fint frågade så ska jag svara: Hur känns det att vara hemma?... Ja, det känns faktiskt väldigt konstigt. Känns som jag inte varit i Sverige på flera år. Har bara träffat 2 svenska personer än så länge, 2 väldigt härliga personer (som jag pratat med alltså) så därför känns det som att jag lika gärna skulle kunna vara i ett annat land. Det känns lite kyligare här, och då pratar jag inte om vädret utan om alla stressade människor på gatan som bara går förbi varandra utan att se sin omgivning.
Saknar jag Dubai? Eftersom det är sommar här nu så saknar jag inte värmen i Dubai. Dock saknar jag vissa människor där... Men jag älskar att få klä på mig myströjor och kura ihop sig i en filt och dricka varm dryck. Och det faktum att man rör på sig mer här. Älskar att gå och älskar att man kan gå överallt här hemma i Sverige, nu ska kilona som lagts på väck förhoppningsvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback