Creeken

Igår var vi iväg till någon form av guldsouk men det var för varmt för att orkas engagera i tittandet. Vi gick in i en butik bara för att få lite AC och väl där inne så sa min galna franska kompis 
att vi ska gifta oss så dom tog fram en väldans massa ringar som jag fick prova. Hittade faktiskt en riktigt cool tjock guldring med diamanter och på sidan fanns ett litet lyckoöga. Hmm vad hände mer? Jo vi åkte ju sån där gammal båt mellan soukerna och det var skönt med fläkt!
Hamnade i en annan souk där jag fick använda mina flirtkunskaper och köpa present till syster (troligen) och till pappa, och en vit vacker tunika till mig själv som idag visade sig vara för liten så den har maiden fått tagit över.
Månen var konstig btw

Coola gamla båtar låg i hamnen...

Kanske detta är presenten till syster ;) ...
Sen satte jag en massa tecknade klistermärken överallt i hans bil så att hans tjejer ska tycka att han är sådär snäll och söt ;)

Kommentarer
Postat av: Sis

Då ska du se månen i kväll! Ska tydligen vara månförmörkelse i natt. :)

2011-06-16 @ 00:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback